Dva dotazy na pravidla

28. srpna 2006 v 23:18 | Faix |  Blog
28. 8. 2006 - Dva dotazy na pravidla

Při Ravnica sealdecku jsme narazili na dvě nejasnosti. Poslal jsem dotazy na stránky Rebelů a tady jsou odpovědi...

Otázka: Pokud má protihráč odloženou ruku karet ze hry díky kartě Bottled Cloister a já mu právě tuto kartu ve svém kole zničím (třeba pomocí Seed Spark), co se stane s těmito kartami? Zůstanou už mimo hru? A jestli ano, mohu si je prohlédnout?

Odpověď: Tyto karty zůstanou mimo hru. Tyto karty patří pořád jemu, ale jsou mimo hru, takže se na ně nemůže podívat nikdo, pouze pokud mu to dovolí efekt nějaké karty ( např Cunning Wish ).

Otázka: Můžu vybrat jako oběť pro Drooling Groodion kartu Shambling Shell a pak Shambling Shell ještě obětovat a položit counter +1/+1 nebo taková dvojitá oběť nejde?

Odpověď: Obětování bytosti je poplatek, aby se provedl ten daný efekt. Jestliže obětuješ bytost pro jeden efekt, nemáš už co obětovat pro ten druhý.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama