Sealdeck - Guildpact - 3 proxy boostery

8. října 2006 v 1:32 | Faix |  Blog
Sealdeck - Guildpact - 3 proxy boostery

7. 10. 2006
Dnes jsme se neplánovaně sešli u mě doma a sehráli další mini-turnájek. Protože boostříky Time Spiralu mají podle všeho dorazit až v pondělí, použili jsme sadu boosterů, kterou jsem kdysi vytiskl pro trénink. Z deseti kousků jsme si náhodně vylosovali každý tři a začali stavět balíček. Ná mě vyšly tyto karty:
Poisonbelly Ogre
C
Gatherer of Graces
U
Harrier Griffin
U
Silhana Starfletcher
C
Gruul Signet
C
Tin Street Hooligan
C
Skarrgan Pit-Skulk
C
Bloodscale Prowler
C
Bloodscale Prowler
C
Scab-Clan Mauler
C
Train of Thought
C
Ogre Savant
C
Ogre Savant
C
Silhana StarfletcherC
Drowned Rusalka
U
Crystal Seer
C
Cry of Contrition
C
Gigadrowse
C
Shrieking Grotesque
C
Sanguine Preator
R
Restless Bones
C
AEtherplasm
U
Ghor-Clan SavageC
Blind Hunter
C
Ghor-Clan Savage
C
Ostiary Thrull
C
Orzhov Signet
C
Wildsize
C
Dryad Sophisticate
U
Gruul Scrapper
C
Runeboggle
C
Douse in Gloom
C
Orzhov Guildmage
U
Withstand
C
Skyrider Trainee
C
Skeletal Vampire
R
Siege of Towers
R
Shrieking GrotesqueC
Lionheart Maverick
C
Predatory Focus
U
Wild Cantor
C
Poisonbelly OgreC
Primeval Light
U
To Arms!
U
Skyrider TraineeC
Sealdeck Guildpactu jsem už hrál a proto jsem se po zjištění, že mám Skeletal Vampira, který už mi jednou pomohl vyhrát turnaj, ihned rozhodl hrát černou barvu. V rozhodnutí mě utvrdilo i druhé černé réro Sanguine Preator. V bílé bylo létání a i když jsem pro Skyrider Trainee žádné očarování nenašel, přidal jsem jí také. Stále to ale bylo málo. Nakonec zvítězila zelená barva, která mi nakonec hodně pomohla k výhře, protože jsem tak získal převahu potvor nad Petrovo balíčkem. Tady je můj deck:
2
Shrieking Grotesque2
Silhana Starfletcher2
Poisonbelly Ogre
2
Skyrider Trainee2
Ghor-Clan Savage1
Restless Bones
1
Withstand
1
Dryad Sophisticate1
Douse in Gloom
1
To Arms!
1
Gruul Scrapper1
Ostiary Thrull
1
Lionheart Maverick
1
Wildsize
1
Sanguine Preator




1
Cry of Contrition
1
Blind Hunter


1
Skeletal Vampire
1
Orzhov Guildmage




1
Wild Cantor


1
Orzhov Signet
5
Plains
4
Forest
5
Swamp
Duel 1: Faix - Psema 12:0 Stav 1:0

Dostal jsem na stůl více potvor a tím Petra zdolal. Celou hru si stěžoval, že má málo zemí a po hře si hned další čtyři přidal.
Duel 2: Faix - Psema 24:0 Stav 2:0

A co muselo automaticky přijít, přišlo. Petr vykládal jen samé země, takže se na mě vůbec nedostal...

Duel 3: Faix - Psema 0:3 Stav 2:1

Asi nejlepší hra. Dlouho to vypadalo, že ji dotáhnu do vítězného konce, přesto že mě Petr pomalu pižlal Silhana Ledgewalkerem, jenže pak Petr vyložil Battering Wurma a já ho neměl čím zastavit.

Duel 4: Faix - Psema 18:0 Stav 3:1

Stejný obrázek jako u druhého zápasu. Petr měl mnohem méně kreatur. Už jsem se těšil na poslední hřebíček do jeho rakve...
Duel 5: Faix - Psema 0:17 Stav 3:2
manakrize
Duel 6: Faix - Psema 0:17 Stav 3:3

mulligan na 4 karty a.... MANAKRIZE.
Duel 7: Faix - Psema 11:0 Stav 4:3
A dostáváme se k rozhodujícímu zápasu. Míra vykládá Dryad Sophisticate, která má volnou cestu k útoku, protože Petr má na stole Skarrg, the Rage Pits, což je nezákladní země a dryáda má nonbasic landwalk. Ke slovu se dostává Petr. Hraje Pyromatics s dvojitou replikací. Míra už sklesle čeká až Petr zacílí dryádu. Ale co se to děje? Petr si vybírá za cíl zcela jinou, lítací potvoru. Ach ne, osudová chyba. Dryáda ve svém kole samozřejmě zaútočí a po útoku okamžitě přichází do hry kabrňák Ghor-Clan Savage, který si na sobě nese 3 zkrvavené country. Pětšestka. Petrovi se boří svět, jeho nepochopitelná chyba se mu bude honit hlavou ještě několik dalších zkažených dní či týdnů. Zvláště když se situace z tohoto kola opakuje v dalším znovu. Na svět přichází mladší bráška z klanu Bersekerů a je jasné že další kolo už bude do útoku posláno stádečko s údernou silou 12. Zdrcený hráč ještě prosebně žebrá o jednu dodatkovou hru pro zlepšení pocitu ale tu nakonec prohrává také. Dobojováno. Čest vítězi, poražený leží v krvi...
Tak skončil celkem vyrovnaný turnájek, který přinesl i zajímavou raritu. Oba dva jsme měli pěkná silná réra já Vampíra a Petr Niv-Mizzeta. Ani jeden se nedostal do hry. Petr ho alespoň jednou vrátil při mulliganu. Já svého vysávače ani neviděl. Nepřišlo mi ani druhé réro. Jako by tam ty karty vůbec nebyly.
A tady je rozbor jednotlivých karet, tak jak jsem je využíval při hře:
Dryad Sophisticate
U
Důležitá karta, která mi pomohla vyhrát rozhodující hru.
****
20,-
Ghor-Clan Savage
C
Jediná pořádná potvora, kterou jsem pupoval právě Dryádou
****
3,-
Wildsize
C
Poctivě chodila a pomáhala se zbavovat Petrovo zabijáků
***
3,-
Gruul Scrapper
C
Bez červené průměrná karta, kterou jsem hrál asi jen jednou...
**
3,-
Silhana Starfletcher
C
Také jedna z klíčových karet, která mi pomáhala vytvářet převahu na bitevním poli a ještě vypomáhala s manou.
****
3,-
Poisonbelly Ogre
C
Nemám rád karty, které mi berou životy, ale něco se hrát musí...
**
3,-
Restless Bones
C
V první hře si zahrála a víc už jsem jí neviděl.
**
3,-
Douse in Gloom
C
Často používaná a platná...
****
3,-
Ostiary Thrull
C
Jako tapovače jsem ho nikdy nestačil použít
**
3,-
Sanguine Preator
R
Ani jednou nepřišla

25,-
Cry of Contrition
C
Několikrát jsem jí hrál, ale Petr nikdy nepřišel o žádnou cenou kartu.
**
3,-
Skeleteal Vampire
R
Ani jednou nepřišla
55,-
Lionheart Maverick
C
Sem tam přišla
**
3,-
To Arms!
U
Hrál jsem jí jen jednou a úplně zbytečně.
*
7,-
Withstand
C
Také jen jeden případ...
**
3,-
Skyrider Trainee
C
Škoda, že jsem pro něj nenašel nějaký ten enchantment aby mohl létat. I tak se dost snažil...
****
3,-
Shrieking Grotesque
C
Létač, který na sebe stáhl Petrovo Pyromatics.
****
3,-
Orzhov Signet
C
Ano, užitečná karta...
***
3,-
Blind Hunter
C
A druhý léteč co nezklamal
***
5,-
Orzhov Guildmage
U
Průměr. Ability jsem nepoužil.
**
15,-
Wild Cantor
C
hmmm
**
3,-
A tady je vítězné zelené trio...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 psema psema | 8. října 2006 v 13:21 | Reagovat

tak něco k té poslední, rozhodující hře:

vůbec nechápu, proč - když jsem splashnul modrou abych měl na Niv Mizzeta - jsem do balíku nedal žádnou další modrou kartu - třeba Infiltrators Magemark, která mi mohla dost pomoct - to byla první a dost VELKÁ!! chyba (byl jsem holt ještě střízlivý...)

má další - a osudová - chyba, po které jsem (cituji) "žebral a ležel v krvi" je o to nepochopitelnější, že já sám jsem Ghor Clan Savage taky měl a celou dobu jsem čekal na Pyromatics, abych mu dal líznout krve. Když jsem Pyromatics dostal, tak nejenže

a) jsem nesejmul Dryádu

b) jsem nekousnul Míru abych napumpoval Ghora

ale v záchvatu šílenství podpořeném dvěma a půl Starouši síly dvanáct vybírám si nic netušící lítačku a za Míry vytřeštěných očí posílám ji na věčnost. Pak si mocně přihnu Starouše (v téhle fázi mi ještě nic nedochází) a nechám Dryádu zahájit začátek mého konce. Battering Wurm už nic neřeší, protože na krví napitého Ghora nestačí...

Ach jo... netěším se na Time Spiral protože nás čekají dva sealed decky a já je zase prohraju

2 Faix Faix | 8. října 2006 v 13:28 | Reagovat

Nevěš hlavu, jednou to přijít musí. Jen abych měl pak chuť o mé prohře napsat report ;-p.

3 Faix Faix | 8. října 2006 v 13:29 | Reagovat

Mimochodem, ty Staroprameny byly desítky :-D

4 psema psema | 13. října 2006 v 10:26 | Reagovat

takže jedna dobrá zpráva a jedna špatná:

dobrá: jsem vizionář, protože první sealed deck Time Spiralu jsem jasně prohrál

špatná: to bylo zatím to nejhorší, co jsem od sebe a od Magicu viděl...

nechápu jak jsem mohl klesnout už tak hluboko, že jsem si myslel jak skvělý mám balíček a měl jsem ho úplně na h...no - neměl jsem pocit že dělám chybu při stavbě ale Sliveři jsou holt pěkný parchanti - více asi Míra ve svém komentář k této konkrétní, pro mě naprosto demotivující akci...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama